قوانین و مقررات فروشگاه

قوانین و مقررات فروشگاه

 

کاربر گرامی لطفاً جهت جلوگیری از مشکلات بعدی قبل از اقدام به خرید حتما قوانین و مقررات و راهنمای خرید فروشگاه را مطالعه نمایید.

سفارشات حداکثر طی ۶ ساعت کاری وارد چرخه ارسال و حداکثر ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش به اداره پست تحویل می گردد.

هزینه بسته بندی کتاب ها مبلغ ۱۰۰۰ تومان است که به مبلغ ارسال افزوده خواهد شد که در هنگام ثبت فاکتور با عنوان هزینه بسته بندی درج می گردد.

در صورت ثبت سفارش و ارسال کتاب چنانچه مشتری در آدرس اعلام شده نباشد و یا به هر دلیل کتاب را تحویل نگیرد (به جز اشکالات چاپی) هزینه پستی بطور کامل از مشتری دریافت می گردد لذا در انتخاب خود دقت فرمایید.

قيمتي که در هنگام سفارش مشتري در پيش‌­فاکتور منظور گرديده است، برای کتاب های موجود در انبار فروشگاه معتبر مي‌باشد.

مسئولیت فروشگاه اینترنتی آذر در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است.

در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب مشتری مسترد می‌گردد. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست. بعد از استرداد وجه با مشتری تماس گرفته می شود.

 هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.

برای اطلاع از زمان ارسال بسته های پستی و دریافت شناسه مرسوله پستی از طریق پیامک، حتما هنگام تکمیل فرم ثبت نام، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

تمامی اطلاعات شخصی ثبت شده از طرف مشتریان به صورت کاملا محرمانه در بانک اطلاعاتی فروشگاه نگهداری خواهد شد.

هرگونه کپی برداری از طراحی، تصاویر و مطالب ثبت شده در فروشگاه پیگرد قانونی دارد.

خرید شما از فروشگاه کتاب آذر به معنی مطالعه دقیق قوانین و مقررات فروشگاه و راهنمای خرید همچنین پذیرفتن همه موارد مندرج در آنها است.

 با تشکر از خرید شما